ძირითადი მოვალეობები:

  • გაყიდვების და მარკეტინგული სტრატეგიის შემუშავებაში მონაწილეობის მიღება ციფრული პროდუქტებისთვის, data-driven მიდგომებით;
  • მრავალფუნქციურ გუნდებთან თანამშრომლობა პროდუქტების განვითარებაში და მათ ოპტიმიზაციაში;
  • კონვერსიის ზრდაზე ზრუნვა;
  • სარეკლამო კამპანიების მომზადებაში მონაწილეობის მიღება, მართვა და დაოპტიმიზირება, როგორც მობაილ, ასევე ვებ არხებისთვის (Meta, Google Ads, Linkedin, TikTok, etc.);
  • მჭიდრო თანამშრომლობა სხვა გუნდებთან, რათა გაერთიანებული ძალისხმევით მოხდეს მარკეტინგული და ბიზნეს მიზნების მიღწევა – მომხმარებელთა საჭიროებების გათვალისწინებით;
  • მარკეტინგული კამპანიების და conversion funnel-ის ძირითადი ინდიკატორების მონიტორინგი, ანალიზი და ოპტიმიზაცია.
  • იმეილ კამპანიების წარმოება

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • ციფრულ გაყიდვებში ან/და მარკეტინგში მუშაობის გამოცდილება (მინიმუმ 2 წელი);
  • ინგლისური ენის ცოდნა;
  • გამოცდილება ციფრული სტრატეგიების წარმატებით შემუშავებისა და განხორციელების კუთხით;
  • სხვადასხვა ციფრული მარკეტინგის არხების, ხელსაწყოების და best practice-ების სიღრმისეული ცოდნა;
  • ანალიტიკური ინსტრუმენტების გამოყენება (Google Analytics, Firebase, Appsflyer, etc);
  • SEO პრინციპებისა და best practice-ების ცოდნა;
  • გამოცდილება მარკეტინგული ავტომატიზაციის ინსტრუმენტებთან და CRM სისტემებთან ჩაითვლება უპირატესობაში.