ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • შესყიდვების წლიური, კვარტალური და ყოველთვიური გეგმის შედგენის უზრუნველყოფა;
  • შესყიდვების გეგმისა და საჭიროების მიხედვით, შესყიდვების ტიპის შერჩევა და დაგეგმვა;
  • შესყიდვების პროცესის წარმართვის უზრუნველყოფა გეგმის შესაბამისად დელეგირების ფარგლებში;
  • კრიტიკულად მნიშვნელოვანი შესყიდვების შეთანხმება დირექტორთან და პირადი კონტროლის ქვეშ აყვანა;
  • შესყიდვების სამსახურის ეფექტური მუშაობის უზრუნველყოფა;
  • დაქვემდებარებული თანამშრომლების მართვა/საქმის გადანაწილება;
  • მომწოდებელთა ბაზის შექმნის, განახლების და მართვის უზრუნველყოფა;
  • მომწოდებლებთან და პოტენციურ პარტნიორებთან მოლაპარაკების წარმოების უზრუნველყოფა;
  • კონტრაქტის პირობების შესრულების მონიტორინგი;
  • სავარაუდო ღირებულებისთვის ბაზრის კვლევის, ფასთა გამოკითხვის უზრუნველყოფა;
  • ორგანიზაციაში შესყიდვების და ლოგისტიკის სრული ციკლის ჩამოყალიბება და მართვა;
  • უშუალო ხელმძღვანელის მიღებული წამოსული სხვა დავალებების შესრულება კომპეტენციის ფარგლებში

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება;
  • ინგლისური ენის ცოდნა სავალდებულო, რუსული და თურქული ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად;
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
  • საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა