ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- მარკეტინგის წლიური სტრატეგიული დაგეგმვის პროცესში მონაწილეობა;
- ახალი სერვისებისა და პროდუქტების განვითარების მარკეტინგული კონცეფციის შემუშავება, სტრატეგიის განსაზღვრა და მომხმარებლისათვის ეფექტიანად მიწოდების უზრუნველყოფა;
- მარკეტინგული კამპანიების დაგეგმვაში მონაწილეობა და იმპლემენტაცია;
- პროექტებისთვის გამოყოფილი ბიუჯეტის ეფექტურად მართვა;
- ბაზრის, ინდუსტრიისა და მომხმარებელთა ქცევის მიმდინარე ტენდენციების მუდმივი მონიტორინგი, შესაბამისი რეკომენდაციებისა და პროექტების დროული ინიცირება/მართვა;
- მარკეტინგული მასალების მომზადებაში მონაწილეობა, მათი კონტროლი და მართვა, ქსელთან კომუნიკაცია;
- ობიექტების (თბილისი და რეგიონები) პერიოდული შემოვლა და მონიტორინგი. კომპანიის ობიექტებზე არსებული შიდა და გარე ფიზიკური სარეკლამო მასალების (ბანერები, ლაითბოქსები, პრომო ადგილები და სხვა) არხების პერიოდული აღწერა და მართვა;
- პარტნიორ ორგანიზაციებთან და სარეკლამო კომპანიებთან კომუნიკაცია შემდგომი მარკეტინგული აქტივობების დაგეგმვის მიზნით;
- დიზაინერთან კომუნიკაცია მიმდინარე ამოცანების შესახებ და ვიზუალური ინფორმაციის შესაბამისობის უზრუნველყოფა;
- ციფრული არხების მართვის, კონტენტის შექმნისა და რეკლამირების პროცესის კოორდინირება;
- პასუხისმგებლობა ბრენდის არსებობასა და ხილვადობაზე კომპანიის მიერ ორგანიზებულ ან მხარდაჭერილ ღონისძიებებზე;
- შესრულებული და დაგეგმილი მარკეტინგული აქტივობების/სამუშაოების შესახებ რეპორტების მომზადება და ეფექტურობის შეფასება;
- სხვა დეპარტამენტების დახმარება მიმდინარე ამოცანებში.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება ბიზნეს ადმინისტრირების/მარკეტინგის მიმართულებით;
- აუცილებელია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
- ინგლისური ენის ფლობა (როგორც წერითი, ასევე, სასაუბრო).