ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • მარკეტინგის წლიური სტრატეგიული დაგეგმვის პროცესში მონაწილეობა;
  • ახალი სერვისებისა და პროდუქტების განვითარების მარკეტინგული კონცეფციის შემუშავება, სტრატეგიის განსაზღვრა და მომხმარებლისათვის ეფექტიანად მიწოდების უზრუნველყოფა;
  • მარკეტინგული კამპანიების დაგეგმვაში მონაწილეობა და იმპლემენტაცია;
  • პროექტებისთვის გამოყოფილი ბიუჯეტის ეფექტურად მართვა;
  • ბაზრის, ინდუსტრიისა და მომხმარებელთა ქცევის მიმდინარე ტენდენციების მუდმივი მონიტორინგი, შესაბამისი რეკომენდაციებისა და პროექტების დროული ინიცირება/მართვა;
  • მარკეტინგული მასალების მომზადებაში მონაწილეობა, მათი კონტროლი და მართვა, ქსელთან კომუნიკაცია;
  • ობიექტების (თბილისი და რეგიონები) პერიოდული შემოვლა და მონიტორინგი. კომპანიის ობიექტებზე არსებული შიდა და გარე ფიზიკური სარეკლამო მასალების (ბანერები, ლაითბოქსები, პრომო ადგილები და სხვა) არხების პერიოდული აღწერა და მართვა;
  • პარტნიორ ორგანიზაციებთან და სარეკლამო კომპანიებთან კომუნიკაცია შემდგომი მარკეტინგული აქტივობების დაგეგმვის მიზნით;
  • დიზაინერთან კომუნიკაცია მიმდინარე ამოცანების შესახებ და ვიზუალური ინფორმაციის შესაბამისობის უზრუნველყოფა;
  • ციფრული არხების მართვის, კონტენტის შექმნისა და რეკლამირების პროცესის კოორდინირება;
  • პასუხისმგებლობა ბრენდის არსებობასა და ხილვადობაზე კომპანიის მიერ ორგანიზებულ ან მხარდაჭერილ ღონისძიებებზე;
  • შესრულებული და დაგეგმილი მარკეტინგული აქტივობების/სამუშაოების შესახებ რეპორტების მომზადება და ეფექტურობის შეფასება;
  • სხვა დეპარტამენტების დახმარება მიმდინარე ამოცანებში.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება ბიზნეს ადმინისტრირების/მარკეტინგის მიმართულებით;
  • აუცილებელია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
  • ინგლისური ენის ფლობა (როგორც წერითი, ასევე, სასაუბრო).