ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- შესყიდვების დაგეგმვა, კოორდინაცია, განხორციელება;
- შესყიდვების ანალიზი;
- მომწოდებლების ბაზის პერიოდული განახლება;
- შესყიდვების დროულობის, ხარისხის, სიხშირის ხარჯების მონიტორინგი და ოპტიმიზაცია;
- მომწოდებლის მოძიება როგორც ადგილობრივ, ასევე უცხოურ ბაზარზე და მათთან მოლაპარაკებების წარმოება;
- ბაზრის კვლევა, საუკეთესო ალტერნატივების განსაზღვრა და ყველაზე მისაღები პირობებით პროდუქციის შესყიდვა;
- ტრანსპორტირების პროცედურების დაგეგმვა და სატრანსპორტო კომპანიების ბაზრის კვლევა თითოეულ შესყიდვაზე;
- ელექტრონული საბაჟო პროცედურების განხორციელება;
- შესყიდვების მიხედვით ყოველკვირეული cash flow-ს მიწოდება ბუღალტერიისთვის;
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება;
- ოფისის პროგრამების ცოდნა ;
- რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა; (საკომუნიკაციო დონეზე)
- გუნდური მუშაობის უნარი;
- გამოცდილება სამშენებლო სარემონტო შესყიდვების მიმართულებით ჩაითვლება უპირატესობად.
- შესყიდვების მიმართულებით 2-3 წლიანი გამოცდილება.