ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • შესყიდვების დაგეგმვა, კოორდინაცია, განხორციელება;
  • შესყიდვების ანალიზი;
  • მომწოდებლების ბაზის პერიოდული განახლება;
  • შესყიდვების დროულობის, ხარისხის, სიხშირის ხარჯების მონიტორინგი და ოპტიმიზაცია;
  • მომწოდებლის მოძიება როგორც ადგილობრივ, ასევე უცხოურ ბაზარზე და მათთან მოლაპარაკებების წარმოება;
  • ბაზრის კვლევა, საუკეთესო ალტერნატივების განსაზღვრა და ყველაზე მისაღები პირობებით პროდუქციის   შესყიდვა;
  • ტრანსპორტირების პროცედურების დაგეგმვა და სატრანსპორტო კომპანიების ბაზრის კვლევა თითოეულ შესყიდვაზე;
  • ელექტრონული საბაჟო პროცედურების განხორციელება;
  • შესყიდვების მიხედვით ყოველკვირეული cash flow-ს მიწოდება ბუღალტერიისთვის;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება;
  •  ოფისის  პროგრამების ცოდნა ;
  •  რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა; (საკომუნიკაციო დონეზე)
  •  გუნდური მუშაობის უნარი;
  •  გამოცდილება სამშენებლო სარემონტო შესყიდვების მიმართულებით  ჩაითვლება უპირატესობად.
  • შესყიდვების მიმართულებით 2-3 წლიანი გამოცდილება.