ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • გაყიდვების შემდგომი მომსახურების სამუშაო პროცესის კოორდინირება და მართვა;
  • კორპუსის მენეჯერისა და პროვაიდერების ონბორდინგის პროცესის მართვა;
  • არსებული პროვაიდერებისთვის ვებ-გვერდზე განთავსების შეთავაზება/გაყიდვა;
  • არსებული მომხმარებლების განვითარებაზე ზრუნვა, დამატებითი სერვისების გაყიდვა;
  • პრობლემური მომხმარებლები და დემონტაჟები – მომხმარებლებთან კომუნიკაცია, პრობლემის მოკვლევა, მისამართის შენარჩუნება;
  • ამხანაგობების გადარიცხვების მონიტორინგი და პროგრამული დადასტურება;
  • კორპუსის მენეჯერისთვის რეპორტების და ამონაწერების მომზადების ორგანიზება და შესაბამისი პირებისთვის მიწოდება;
  • საჭიროების შემთხვევაში სამეზობლოს მენეჯერებთან შეხვედრების ჩატარება;
  • ბიზნეს პორტალზე სხვადასხვა ცვლილებისა და ოპერაციების ასახვა;
  • დაქვემდებარებული თანამშრომლების სამუშაო დროის მართვა: შიფტი/შესვენება/შვებულება/ბიულეტენი;
  • გუნდის KPI-ების შემუშავება და შესრულების მონიტორიგნი;
  • გუნდის სამუშაო პროცესის მონიტორინგი, საჭიროების შემთხვევაში პრობლემის აღმოფხვრაში დახმარება;
  •  შეფასების სისტემის მართვა, ბონუსის დაანგარიშება, გეიმიფიკაციის პოლიტიკის გატარება, გამარჯვებულების გამოვლენა;
  • ყოველდღიურად სამუშაო პროცესის შედეგების/ხარვეზების განხილვის მიზნით 1on1 შეხვედრების ჩატარება;
  • ახალი თანამშრომლის გადამზადება, ონბორდინგ პროგრამის შემუშავებაში მონაწილეობის მიღება, მართვა;
  • საჭიროებისამებრ არსებული თანამშრომლების გადამზადება/ტესტირება;
  • უშუალო ხელმძღვანელისთვის ყოველდღიური/ყოველკვირეული/ყოველთვიური რეპორტების წარმოება/წარდგენა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • გაყიდვების მიმართულებით მინიმუმ 5 წლიანი გამოცდილება
  • მენეჯერულ პოზიციაზე მუშაობის 1 წლიანი გამოცდილება
  • გუნდის მართვის გამოცდილება
  • კომუნიკაციის კარგი უნარი
  • ინგლისური ენის ცოდნა საკომუნიკაციო დონეზე (B2)