ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • მარკეტინგული გეგმის, აქტივობების, პოლიტიკისა და პროცესების შემუშავებასა და მართვაში მონაწილეობის მიღება;
  • კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის მიმართულებით სტრატეგიის შემუშავება, სამოქმედო გეგმის გაწერა:
  • სიესარ პროექტების განხორციელებისთვის საჭირო მოლაპარაკებების წარმოება;
  • ხარჯთაღრიცხვის შედგენა, დასამტკიცებლად წარდგენა;
  • პროექტში მონაწილე პერსონალთან კომუნიკაცია, სამუშაო დავალებების გადანაწილება, ჩართულობის უზრუნველყოფა, აღსრულება;
  • აღსრულების შემდეგ ანგარიშგება (შესაბამისი დოკუმენტაციის შექმნა).
  • დეპარტამენტის თანამშრომლებისთვის პერიოდული შეხვედრების უზრუნველყოფა;
  • ახალი თანამშრომლის სწავლებისა და ადაპტაციის პროცესის ორგანიზება;
  • საკუთარი სამუშაო სპეციფიკიდან გამომდინარე, ორგანიზაციის მიზნებისა და ამოცანების შესაბამისად, უშუალო ხელმძღვანელის დავალებით, კომპეტენციის ფარგლებში, სხვა უფლებამოსილების განხორციელება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება, ბიზნესის ადმინისტრირების/მარკეტინგის მიმართულებით (მაგისტრის ხარისხი);
  • სამუშაო გამოცდილება 3 წლიანი, მარკეტინგის ან/და PR-ის მიმართულებით;
  • სასურველია 1 წლიანი მენეჯერული გამოცდილება;
  • Microsoft Office (Word – კარგად, Excel – კარგად);
  • ევროპული ენები (რუსული, ინგლისური), B2 დონე.

პიროვნული თვისებები და უნარები:

  • დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი;
  • კომუნიკაბელურობა;
  • პუნქტუალურობა;
  • მუდმივ განვითარებაზე ორიენტირებულობა;
  • სტრესულ სიტუაციაში ეფექტურად მუშაობის შესაძლებლობა;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.