ძირითადი მოვალეობები:

  • მსხვილ კორპორატიულ კლიენტებზე პირდაპირი გაყიდვების გზით გაყიდვების წარმოება და წინასწარ განსაზღვრული გაყიდვების გეგმის შესრულების უზრუნველყოფა;
  • ბაზრის სეგმენტების განსაზღვრა, ტენდენციების დადგენა და შესაბამისი გეგმების შემუშავება;
  • ვიპ და სტრატეგიული კლიენტების იდენტიფიცირება და მოლაპარაკებების წარმოება;
  • არსებული პორფელის განვითარება, მომხმარებელთა უკუკავშირის შეგროვება და ანალიზი;
  • ვიპ და სტრატეგიულ მომხმარებლებთან შესაბამისი კომუნიკაციის წარმართვა, პროცესის სრული მონიტორინგი;
  • კლიენტებისთვის მომსახურების მაღალი ხარისხის უზრუნველყოფა, ინფორმაციის დროულად და სრულყოფილად გაცვლა;
  • გაყიდვების შესრულების მონიტორინგი და პროცესების გაუმჯობესების საჭიროების განსაზღვრა;
  • კონკურენტული გარემოს მონიტორინგი და შესაბამისი ქმედებების დაგეგმვა;
  • კერძო და სახელმწიფო სექტორის მიერ გამოცხადებული ტენდერების დამუშავება, კომპანიაში არსებული წესებისა და სატენდერო მოთხოვნების სრული დაცვით;
  • რისკების პირველადი ანალიზი და მჭიდრო კოლაბორაცია კომპანიის ანდერაიტინგის დეპარტამენტთან;
  • ვიპ და სტრატეგიული გაყიდვების გუნდისთვის შესაბამისი დავალებების მიცემა და შესრულების კოორდინირება;
  • ყოველთვიური გაყიდვების მონაცემების ანალიზი და მენეჯმენტისთვის ანგარიშების მომზადება;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება (სასურველია ბიზნესის ადმინისტრირების ან მარკეტინგის მიმართულებით)
  • მინიმუმ 5 წლიანი გამოცდილება გაყიდვების მიმართულებით, სასურველია სადაზღვევო სფეროში.
  • ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა მაღალ დონეზე.
  • გაყიდვების პროგრამებთან მუშაობის გამოცდილება (CRM სისტემები და სხვა)
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ფლობა (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);

პიროვნული უნარ-ჩვევები:

  • ორგანიზებულობა;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • პრეზენტაციის წარდგენის და მოლაპარაკების უნარი;
  • ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
  • დროის ეფექტური მართვის უნარი;
  • დაგეგმვის და სამუშაოს ეფექტურად განაწილების უნარი;