ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- კომპანიის მარკეტინგული სტრატეგიის შესაბამისი წლიური/კვარტალური მარკეტინგული გეგმების მომზადება, მართვა და ანალიზი;
- ბრენდის განვითარების სტრატეგიის შემუშავება და იმპლემენტაციის უზრუნველყოფა – ბრენდის პოზიციონირება, იმიჯის გაძლიერება და ცნობადობის ზრდა სხვადასხვა საკომუნიკაციო არხების გამოყენებით;
- კონკურენტული გარემოს ანალიზი და ახალი შესაძლებლობების იდენტიფიცირება ბრენდის განვითარებისთვის;
- კომპანიის მარკეტინგული საჭიროებების შესაბამისად, ინტეგრირებული მარკეტინგული კამპანიების დაგეგმვა და იმპლემენტაციის უზრუნველყოფა შესაბამის გუნდებთან ერთად;
- კროს-ფუნქციური თანამშრომლობის წარმართვა – მარკეტინგის გუნდის, კომპანიის სხვა დეპარტამენტების და გარე პარტნიორების კოორდინირება საერთო პროექტების ფარგლებში;
- მარკეტინგული აქტივობების/გეგმების ეფექტურობის ანალიზი და ანგარიშგება დეპარტამენტის ხელმძღვანელთან;
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- გაქვთ უმაღლესი განათლება მარკეტინგის ან ბიზნესის ადმინისტრირების სფეროში;
- გაქვთ მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება მარკეტინგის მიმართულებით;
- იცით მარკეტინგისა და სოციალური მედიის პრინციპები;
- ხართ სტრატეგიულად მოაზროვნე, რომელიც გონივრულად აერთიანებს კრეატიულ იდეებსა და მონაცემებზე დაფუძნებულ ანალიზს;
- მართავთ როგორც ციფრულ, ისე ტრადიციულ მარკეტინგულ აქტივობებს;
- Ხართ დეტალებზე ორიენტირებული და ორგანიზებული;
- Სამუშაო პროცესში აქტიურად იყენებთ სხვადასხვა მარკეტინგულ ინსტრუმენტებს (tools);
- იცით MS Office-ის პროგრამები;
ჩვენ გთავაზობთ:
- ჯანმრთელობის დაზღვევას პირველი თვიდან;
- Fitpass-ით სარგებლობის შესაძლებლობას;
- ადგილზე ლანჩით უზრუნველყოფას;
- ყოველთვიური ავანსით სარგებლობას (სურვილის შემთხვევაში);
- კორპორატიულ ნომერს.