ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • კომპანიის მარკეტინგული სტრატეგიის შესაბამისი წლიური/კვარტალური მარკეტინგული გეგმების მომზადება, მართვა და ანალიზი;
  • ბრენდის განვითარების სტრატეგიის შემუშავება და იმპლემენტაციის უზრუნველყოფა – ბრენდის პოზიციონირება, იმიჯის გაძლიერება და ცნობადობის ზრდა სხვადასხვა საკომუნიკაციო არხების გამოყენებით;
  • კონკურენტული გარემოს ანალიზი და ახალი შესაძლებლობების იდენტიფიცირება ბრენდის განვითარებისთვის;
  • კომპანიის მარკეტინგული საჭიროებების შესაბამისად, ინტეგრირებული მარკეტინგული კამპანიების დაგეგმვა და იმპლემენტაციის უზრუნველყოფა შესაბამის გუნდებთან ერთად;
  • კროს-ფუნქციური თანამშრომლობის წარმართვა – მარკეტინგის გუნდის, კომპანიის სხვა დეპარტამენტების და გარე პარტნიორების კოორდინირება საერთო პროექტების ფარგლებში;
  • მარკეტინგული აქტივობების/გეგმების ეფექტურობის ანალიზი და ანგარიშგება დეპარტამენტის ხელმძღვანელთან;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • გაქვთ უმაღლესი განათლება მარკეტინგის ან ბიზნესის ადმინისტრირების სფეროში;
  • გაქვთ მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება მარკეტინგის მიმართულებით;
  • იცით მარკეტინგისა და სოციალური მედიის პრინციპები;
  • ხართ სტრატეგიულად მოაზროვნე, რომელიც გონივრულად აერთიანებს კრეატიულ იდეებსა და მონაცემებზე დაფუძნებულ ანალიზს;
  • მართავთ როგორც ციფრულ, ისე ტრადიციულ მარკეტინგულ აქტივობებს;
  • Ხართ დეტალებზე ორიენტირებული და ორგანიზებული;
  • Სამუშაო პროცესში აქტიურად იყენებთ სხვადასხვა მარკეტინგულ ინსტრუმენტებს (tools);
  • იცით MS Office-ის პროგრამები;

ჩვენ გთავაზობთ:

  • ჯანმრთელობის დაზღვევას პირველი თვიდან;
  • Fitpass-ით სარგებლობის შესაძლებლობას;
  • ადგილზე ლანჩით უზრუნველყოფას;
  • ყოველთვიური ავანსით სარგებლობას (სურვილის შემთხვევაში);
  • კორპორატიულ ნომერს.