ძირითადი ფუნქციები:

  • ბაზრის პოტენციალის შეფასება და კონკურენტების მუდმივი კვლევა;
  • გაყიდვების გუნდთან ერთად გაყიდვების სტრატეგიის ფორმირება და მისი განხორციელების უზრუნველყოფა;
  • გაყიდვების დაგეგმარება და ანალიტიკის წარმოება კორპორატიული გაყიდვების, ინდივიდუალური შეკვეთების, ფილიალებისა და ქეითერინგის ჭრილში;
  • პროდუქტების, სერვისების ფასწარმოქმნის ფარგლებში მომგებიანობის / მარჟიანობის უზრუნველყოფა;
  • მსხვილ, სტრატეგიულ პარტნიორებთან მოლაპარაკებების წარმოება;
  • დაქვემდებარებულ თანამშრომელთა მიერ შესრულებული სამუშაოს კონტროლი, მათი ეფექტიანი მართვა;
  • დაქვემდებარებულ პოზიციებზე, KPI და სამიტოვაციო სისტემების დანერგვა.
  • დაქვემდებარებულ თანამშრომელთა მოტივაციასა და კვალიფიკაციის ამაღლებაზე ზრუნვა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება ბიზნესის ადმინისტრირების, მარკეტინგის, ფინანსების ან ეკონომიკის მიმართულებით;
  • გაყიდვების მიმართულებით მუშაობის მინიმუმ 4 წლიანი გამოცდილება;
  • კვების ინდუსტრიაში მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
  • ინგლისური ენის ცოდნა B2 დონეზე;
  • საოფისე პროგრამების ცოდნა (MC Office (Excel, Word, Power Point), Fina).

პიროვნული მახასიათებლები:

  • გუნდის მართვის უნარი;
  • ლიდერობის უნარი;
  • სტრატეგიული აზროვნების უნარი;
  • ანალიტიკური, კრიტიკული აზროვნების უნარი;
  • პრიორიტეტების სწორად დანახვის უნარი;
  • დაგეგმვის და ორგანიზების უნარი;
  • დროული რეაგირების და რაციონალური გადაწყვეტილების მიღების უნარი;
  • მოლაპარაკებების წარმოების უნარი;
  • განვითარებაზე ორიენტირებულობა.