ძირითადი ფუნქციები:
- ბაზრის პოტენციალის შეფასება და კონკურენტების მუდმივი კვლევა;
- გაყიდვების გუნდთან ერთად გაყიდვების სტრატეგიის ფორმირება და მისი განხორციელების უზრუნველყოფა;
- გაყიდვების დაგეგმარება და ანალიტიკის წარმოება კორპორატიული გაყიდვების, ინდივიდუალური შეკვეთების, ფილიალებისა და ქეითერინგის ჭრილში;
- პროდუქტების, სერვისების ფასწარმოქმნის ფარგლებში მომგებიანობის / მარჟიანობის უზრუნველყოფა;
- მსხვილ, სტრატეგიულ პარტნიორებთან მოლაპარაკებების წარმოება;
- დაქვემდებარებულ თანამშრომელთა მიერ შესრულებული სამუშაოს კონტროლი, მათი ეფექტიანი მართვა;
- დაქვემდებარებულ პოზიციებზე, KPI და სამიტოვაციო სისტემების დანერგვა.
- დაქვემდებარებულ თანამშრომელთა მოტივაციასა და კვალიფიკაციის ამაღლებაზე ზრუნვა.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება ბიზნესის ადმინისტრირების, მარკეტინგის, ფინანსების ან ეკონომიკის მიმართულებით;
- გაყიდვების მიმართულებით მუშაობის მინიმუმ 4 წლიანი გამოცდილება;
- კვების ინდუსტრიაში მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
- ინგლისური ენის ცოდნა B2 დონეზე;
- საოფისე პროგრამების ცოდნა (MC Office (Excel, Word, Power Point), Fina).
პიროვნული მახასიათებლები:
- გუნდის მართვის უნარი;
- ლიდერობის უნარი;
- სტრატეგიული აზროვნების უნარი;
- ანალიტიკური, კრიტიკული აზროვნების უნარი;
- პრიორიტეტების სწორად დანახვის უნარი;
- დაგეგმვის და ორგანიზების უნარი;
- დროული რეაგირების და რაციონალური გადაწყვეტილების მიღების უნარი;
- მოლაპარაკებების წარმოების უნარი;
- განვითარებაზე ორიენტირებულობა.