ძირითადი ფუნქციების ჩამონათვალი:

  • თანამშრომელთა შესახებ ინფორმაციის შენახვა/განახლება შიდა მონაცემთა ბაზებში;
  • რეგულარული, ყოველთვიური და კვარტლური, HR რეპორტების მომზადება;
  • HR დოკუმენტაციის მომზადება;
  • გარე პარტნიორებთან კომუნიკაცია და რეპორტინგი: დაზღვევა, ტრანსპორტი, მობილური კომუნიკაცია და ა.შ.;
  • თანამშრომლების დახმარება HR საკითხებთან დაკავშირებით.

აუცილებელი მოთხოვნები:

  • სამუშაო გამოცდილება რეპორტინგის, ანალიტიკისა და ადმინისტრირების მიმართულებით;
  • Excel-ის კარგი ცოდნა;
  • ინგლისური ენის თავისუფლად ფლობა.