ძირითადი ფუნქციების ჩამონათვალი:
- თანამშრომელთა შესახებ ინფორმაციის შენახვა/განახლება შიდა მონაცემთა ბაზებში;
- რეგულარული, ყოველთვიური და კვარტლური, HR რეპორტების მომზადება;
- HR დოკუმენტაციის მომზადება;
- გარე პარტნიორებთან კომუნიკაცია და რეპორტინგი: დაზღვევა, ტრანსპორტი, მობილური კომუნიკაცია და ა.შ.;
- თანამშრომლების დახმარება HR საკითხებთან დაკავშირებით.
აუცილებელი მოთხოვნები:
- სამუშაო გამოცდილება რეპორტინგის, ანალიტიკისა და ადმინისტრირების მიმართულებით;
- Excel-ის კარგი ცოდნა;
- ინგლისური ენის თავისუფლად ფლობა.