ძირითადი ფუნქციების ჩამონათვალი:

• თანამშრომელთა შესახებ ინფორმაციის შენახვა/განახლება შიდა მონაცემთა ბაზებში;
• რეგულარული, ყოველთვიური და კვარტლური, HR რეპორტების მომზადება;
• HR დოკუმენტაციის მომზადება;
• გარე პარტნიორებთან კომუნიკაცია და რეპორტინგი: დაზღვევა, ტრანსპორტი, მობილური კომუნიკაცია და ა.შ.;
• თანამშრომლების დახმარება HR საკითხებთან დაკავშირებით.

აუცილებელი მოთხოვნები:
• სამუშაო გამოცდილება რეპორტინგის, ანალიტიკისა და ადმინისტრირების მიმართულებით;
• Excel-ის კარგი ცოდნა;
• ინგლისური ენის თავისუფლად ფლობა.