ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- მარკეტინგული პროექტების დაგეგმვა და მათი ბიუჯეტის შედგენა;
- მარკეტინგული ღონისძიებების/კამპანიების დაგეგმვა და ორგანიზება;
- პროექტის ფარგლებში ჩატარებული მარკეტინგული აქტივობების ეფექტიანობის კვლევა;
- მარკეტინგული კამპანიების შედეგების ანალიზი და შესაბამისი ანგარიშგების მომზადება;
- სარეკლამო კომპანიებთან თანამშრომლობა და აქტიური კომუნიკაცია პროექტის განხორციელების მიზნით;
- მარკეტინგული მასალების (ბროშურები და სხვა) შემუშავებაში ჩართულობა და მისი პერიოდული განახლების ინიცირება;
- სოციალური ქსელებისა და საიტის მონიტორინგი;
- გაყიდვების გუნდთან მჭიდრო თანამშრომლობა ხელშეწყობის მიზნით;
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება მარკეტინგის ან ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით;
- მსგავს პოზიციაზე მუშაობის 3 წლიანი გამოცდილება საცალო ვაჭრობის მიმართულებით;
- ინგლისური ენის ცოდნა C1 დონეზე;