Main Duties:

  • მარკეტინგული პროექტების დაგეგმვა და მათი ბიუჯეტის შედგენა;
  • მარკეტინგული ღონისძიებების/კამპანიების დაგეგმვა და ორგანიზება;
  • პროექტის ფარგლებში ჩატარებული მარკეტინგული აქტივობების ეფექტიანობის კვლევა;
  • მარკეტინგული კამპანიების შედეგების ანალიზი და შესაბამისი ანგარიშგების მომზადება;
  • სარეკლამო კომპანიებთან თანამშრომლობა და აქტიური კომუნიკაცია პროექტის განხორციელების მიზნით;
  • მარკეტინგული მასალების (ბროშურები და სხვა) შემუშავებაში ჩართულობა და მისი პერიოდული განახლების ინიცირება;
  • სოციალური ქსელებისა და საიტის მონიტორინგი;
  • გაყიდვების გუნდთან მჭიდრო თანამშრომლობა ხელშეწყობის მიზნით;

Requirements:

  • უმაღლესი განათლება მარკეტინგის ან ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით;
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის 3 წლიანი გამოცდილება საცალო ვაჭრობის მიმართულებით;
  • ინგლისური ენის ცოდნა C1 დონეზე;