ფუნქცია-მოვალეობები:

მარკეტინგული სტრატეგიის შემუშავება;

ბაზრის ტენდენციების კვლევა, ანალიზი, კონკურენტული უპირატესობების განსაზღვრა;

მარკეტინგული პროექტების დაგეგმვა, აქტივობების კალენდრის შექმნა და ბიუჯეტის განსაზღვრა;

განხორციელებული პროექტების შედეგების ანალიზი და რეპორტინგი უშუალო ხელმძღვანელთან;

საჭიროებიდან გამომდინარე, კვლევითი პროექტების დაგეგმვა და განხორციელება;

გარე პარტნიორებთან მოლაპარაკება თანამშრომლობის პირობების შესახებ.

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

უმაღლესი განათლება მარკეტინგის მიმართულებით;

მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;

2 წლიანი გამოცდილებას სამშენებლო მიმართულებით;

საოფისე პროგრამების (MS Office) მაღალ დონეზე ცოდნა;

ინგლისური და რუსული ენების მაღალ დონეზე ცოდნა.