ფუნქცია-მოვალეობები:
მარკეტინგული სტრატეგიის შემუშავება;
ბაზრის ტენდენციების კვლევა, ანალიზი, კონკურენტული უპირატესობების განსაზღვრა;
მარკეტინგული პროექტების დაგეგმვა, აქტივობების კალენდრის შექმნა და ბიუჯეტის განსაზღვრა;
განხორციელებული პროექტების შედეგების ანალიზი და რეპორტინგი უშუალო ხელმძღვანელთან;
საჭიროებიდან გამომდინარე, კვლევითი პროექტების დაგეგმვა და განხორციელება;
გარე პარტნიორებთან მოლაპარაკება თანამშრომლობის პირობების შესახებ.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
უმაღლესი განათლება მარკეტინგის მიმართულებით;
მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
2 წლიანი გამოცდილებას სამშენებლო მიმართულებით;
საოფისე პროგრამების (MS Office) მაღალ დონეზე ცოდნა;
ინგლისური და რუსული ენების მაღალ დონეზე ცოდნა.