ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- HR ადმინისტრაციული საკითხებისა და დოკუმენტების მართვა/ კონტროლი;
- თანამშრომელთა შერჩევის პროცესის უზრუნველყოფა;
- HR რეპორტინგის წარმოება და ანალიზი;
- მონაცემთა ბაზის განახლება, განახლებული მონაცემების ასახვა RS.ge-ს პორტალზე;
- სახელფასო უწყისის მომზადება (Payroll);
- სხვა რელევანტური საქმიანობები დაკავშირებული ამ პოზიციისათვის
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- HR მიმართულებით მუშაობის გამოცდილება;
- შრომის კოდექსის ცოდნა;
- ინგლისური ენის ცოდნა;
- საოფისე პროგრამების ცოდნა.