ძირითადი ფუნქციამოვალეობები:

  • გაყიდვების არხების იდენტიფიცირება და პრიორიტეტების განსაზღვრა ისევე როგორც გაყიდვების გეგმის ფორმირებაში მონაწილეობის მიღება და მისი შესრულება;
  • კომპანიის საერთო სტრატეგიიდან გამომდინარე, გაყიდვების მიმართულების მიზნების, სამოქმედო გეგმის შემუშავება და შესრულების მენეჯმენტი;
  • ბაზრის მიმდინარე პოტენციალის განსაზღვრა და ფაქტობრივი ათვისების დონის შეფასება;
  • გაყიდვების წლიური და კვარტალური გეგმების შედგენა და უშუალო ხელმძღვანელისთვის წარდგენა;
  • გაყიდვების პროგრამის განვითარება და კონტროლის განხორციელება;
  • მიწოდებული ხარჯთაღრიცხვების,ასევე სხვა მნიშვნელოვანი დოკუმენტების მუდმივი კონტროლი;
  • მომხმარებლის მიერ დაყენებული მოთხოვნის/პრობლემის იდენტიფიცირება, შესაბამის სტრუქტურულ ერთეულებთან გადამისამართება და მოთხოვნის დროული შესრულების მონიტორინგი;
  • მომსახურების პროცესის გაუმჯობესების მიზნით ახალი იდეების გენერირება;
  • მომსახურების პროცესის შეუფერხებელი მიმდინარეობის უზრუნველყოფა, პრობლემური საკითხების განხილვა და მათი მოგვარება;
  • დაქვემდებარებული განყოფილების სამუშაო პროცესების ოპტიმიზაცია და მართვა;
  • კომპეტენციის ფარგლებში ხელმძღვანელობის სხვა დავალებების შესრულება; ასევე გაყიდვების რეპორტის მომზადება და უშუალო ხელმძღვანელისთვის წარდგენა წინასწარ განსაზღვრული პერიოდულობით;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება;
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინ 5 წლიანი გამოცდილება;
  • ინგლისური;
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამები(Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
  • გაყიდვების და მარკეტინგული სტრატეგიების ცოდნა;
  • პროცესების მართვის უნარი;