Main Duties:
- გაყიდვების არხების იდენტიფიცირება და პრიორიტეტების განსაზღვრა ისევე როგორც გაყიდვების გეგმის ფორმირებაში მონაწილეობის მიღება და მისი შესრულება;
- კომპანიის საერთო სტრატეგიიდან გამომდინარე, გაყიდვების მიმართულების მიზნების, სამოქმედო გეგმის შემუშავება და შესრულების მენეჯმენტი;
- ბაზრის მიმდინარე პოტენციალის განსაზღვრა და ფაქტობრივი ათვისების დონის შეფასება;
- გაყიდვების წლიური და კვარტალური გეგმების შედგენა და უშუალო ხელმძღვანელისთვის წარდგენა;
- გაყიდვების პროგრამის განვითარება და კონტროლის განხორციელება;
- მიწოდებული ხარჯთაღრიცხვების,ასევე სხვა მნიშვნელოვანი დოკუმენტების მუდმივი კონტროლი;
- მომხმარებლის მიერ დაყენებული მოთხოვნის/პრობლემის იდენტიფიცირება, შესაბამის სტრუქტურულ ერთეულებთან გადამისამართება და მოთხოვნის დროული შესრულების მონიტორინგი;
- მომსახურების პროცესის გაუმჯობესების მიზნით ახალი იდეების გენერირება;
- მომსახურების პროცესის შეუფერხებელი მიმდინარეობის უზრუნველყოფა, პრობლემური საკითხების განხილვა და მათი მოგვარება;
- დაქვემდებარებული განყოფილების სამუშაო პროცესების ოპტიმიზაცია და მართვა;
- კომპეტენციის ფარგლებში ხელმძღვანელობის სხვა დავალებების შესრულება; ასევე გაყიდვების რეპორტის მომზადება და უშუალო ხელმძღვანელისთვის წარდგენა წინასწარ განსაზღვრული პერიოდულობით;
Requirements:
- უმაღლესი განათლება;
- მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინ 5 წლიანი გამოცდილება;
- ინგლისური;
- საოფისე კომპიუტერული პროგრამები(Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
- გაყიდვების და მარკეტინგული სტრატეგიების ცოდნა;
- პროცესების მართვის უნარი;