ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • ბაზრის ტენდენციების, მომხმარებელთა საჭიროებებისა და კონკურენტების ანალიზი შემოსავლების ზრდისა და ბაზრის გაფართოების შესაძლებლობების დასადგენად;
  • გაყიდვების სტრატეგიებისა და ტაქტიკის შემუშავება და განხორციელება;
  • გაყიდვების გუნდის წევრების კომპეტენციების შეფასება, ამაღლება და გუნდის რესტრუქტურიზაცია;
  • გაყიდვების პროცესების, პროცედურების და სასწავლო მასალების შემუშავება გუნდის ახალი წევრების ეფექტურად დატრენინგების მიზნით და მათი ცოდნის შემოწმება;
  • თანამშრომლობა მარკეტინგის, პროდუქტის განვითარების, ხარისხისა და მომხმარებელთა მხარდაჭერის მენეჯერებთან საერთო ბიზნეს მიზნების მისაღწევად;
  • გაყიდვების გეგმისა და შესრულების მეტრიკების შემუშავება. შესრულებისა და შედეგების კონტროლი და რეგულარული უკუკავშირი გუნდის წევრებთან;
  • მონაცემთა ანალიტიკა და გაყიდვების პროგნოზირება;
  • ინდუსტრიის განვითარების, ბაზრის ტენდენციებისა და გაყიდვების მენეჯმენტის საუკეთესო პრაქტიკის გაანალიზება გაყიდვების ეფექტურობის გაუმჯობესების მიზნით;
  • ბრენდის ცნობადობის ხელშეწყობა და ლიდების გამომუშავება/გენერირება/მოძიება;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება ბიზნეს ადმინისტრირების ან მარკეტინგის მიმართულებით;
  • გამოცდილება გაყიდვების მიმართულებით;
  • ძლიერი ანალიტიკური და სტრატეგიული აზროვნების უნარი, ბაზრის მონაცემების ანალიზის, ტენდენციების იდენტიფიცირებისა და სამოქმედო გეგმის შემუშავების უნარი;
  • ლიდერობა და გუნდის მოტივაცია;
  • გაყიდვების სტრატეგიების, პროცესებისა და სისტემების შემუშავებისა და განხორციელების გამოცდილება;
  • ძლიერი მოლაპარაკების და კომუნიკაციის უნარი;
  • სწრაფ, დინამიურ გარემოში ბიზნეს პრიორიტეტებთან სწრაფად ადაპტაციის უნარი;
  • გუნდის მართვის გამოცდილება;
  • CRM პროგრამაში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესად;