Main Duties:
- ბაზრის ტენდენციების, მომხმარებელთა საჭიროებებისა და კონკურენტების ანალიზი შემოსავლების ზრდისა და ბაზრის გაფართოების შესაძლებლობების დასადგენად;
- გაყიდვების სტრატეგიებისა და ტაქტიკის შემუშავება და განხორციელება;
- გაყიდვების გუნდის წევრების კომპეტენციების შეფასება, ამაღლება და გუნდის რესტრუქტურიზაცია;
- გაყიდვების პროცესების, პროცედურების და სასწავლო მასალების შემუშავება გუნდის ახალი წევრების ეფექტურად დატრენინგების მიზნით და მათი ცოდნის შემოწმება;
- თანამშრომლობა მარკეტინგის, პროდუქტის განვითარების, ხარისხისა და მომხმარებელთა მხარდაჭერის მენეჯერებთან საერთო ბიზნეს მიზნების მისაღწევად;
- გაყიდვების გეგმისა და შესრულების მეტრიკების შემუშავება. შესრულებისა და შედეგების კონტროლი და რეგულარული უკუკავშირი გუნდის წევრებთან;
- მონაცემთა ანალიტიკა და გაყიდვების პროგნოზირება;
- ინდუსტრიის განვითარების, ბაზრის ტენდენციებისა და გაყიდვების მენეჯმენტის საუკეთესო პრაქტიკის გაანალიზება გაყიდვების ეფექტურობის გაუმჯობესების მიზნით;
- ბრენდის ცნობადობის ხელშეწყობა და ლიდების გამომუშავება/გენერირება/მოძიება;
Requirements:
- უმაღლესი განათლება ბიზნეს ადმინისტრირების ან მარკეტინგის მიმართულებით;
- გამოცდილება გაყიდვების მიმართულებით;
- ძლიერი ანალიტიკური და სტრატეგიული აზროვნების უნარი, ბაზრის მონაცემების ანალიზის, ტენდენციების იდენტიფიცირებისა და სამოქმედო გეგმის შემუშავების უნარი;
- ლიდერობა და გუნდის მოტივაცია;
- გაყიდვების სტრატეგიების, პროცესებისა და სისტემების შემუშავებისა და განხორციელების გამოცდილება;
- ძლიერი მოლაპარაკების და კომუნიკაციის უნარი;
- სწრაფ, დინამიურ გარემოში ბიზნეს პრიორიტეტებთან სწრაფად ადაპტაციის უნარი;
- გუნდის მართვის გამოცდილება;
- CRM პროგრამაში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესად;