ლოჯისტიკის მენეჯერის ფუნქცია-მოვალეობები:

  • სრული ლოჯისტიკური ციკლის დაგეგმვა და ორგანიზება;
  • შეკვეთასთან დაკავშირებული დეტალების პროგრამულად ასახვა;
  • შეკვეთის ვადებზე მუდმივი მონიტორინგის განხორციელება;
  • გადაზიდვების მარშრუტების მონიტორინგი და ტვირთის ადგილმდებარეობის შესახებ ყოველდღიური ანგარიშის მომზადება;
  • შეკვეთასთან დაკავშირებული დოკუმენტების მოწესრიგება;
  • ახალი კონტრაქტორების მოძიება და მათთან გრძელვადიანი ურთიერთობების დამყარება;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:       

  • სასურველია ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის 1 წლიანი გამოცდილება;
  • უმაღლესი განათლება (სასურველია ტექნიკური განხრით);
  • საოფისე პროგრამების (MS Office) ცოდნა;
  • სავალდებულოა რუსული ენის და ინგლისური ენის ცოდნა B2 დონეზე;
  • სასურველია თურქული და აზერბაიჯანული ენების ცოდნა;