ლოჯისტიკის მენეჯერის ფუნქცია-მოვალეობები:
- სრული ლოჯისტიკური ციკლის დაგეგმვა და ორგანიზება;
- შეკვეთასთან დაკავშირებული დეტალების პროგრამულად ასახვა;
- შეკვეთის ვადებზე მუდმივი მონიტორინგის განხორციელება;
- გადაზიდვების მარშრუტების მონიტორინგი და ტვირთის ადგილმდებარეობის შესახებ ყოველდღიური ანგარიშის მომზადება;
- შეკვეთასთან დაკავშირებული დოკუმენტების მოწესრიგება;
- ახალი კონტრაქტორების მოძიება და მათთან გრძელვადიანი ურთიერთობების დამყარება;
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- სასურველია ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის 1 წლიანი გამოცდილება;
- უმაღლესი განათლება (სასურველია ტექნიკური განხრით);
- საოფისე პროგრამების (MS Office) ცოდნა;
- სავალდებულოა რუსული ენის და ინგლისური ენის ცოდნა B2 დონეზე;
- სასურველია თურქული და აზერბაიჯანული ენების ცოდნა;