Loss Prevention Manager-ის ფუნქცია მოვალეობებია:
- ადამიანების, ქონებისა და საკუთრების დაცვა ზიანისგან ან მითვისებისგან;
- უბედური შემთხვევებისა და ინციდენტების გამოძიება საეჭვო ქვედებების, უსაფრთხოებისა და ხანძრის შესახებ; ინციდენტის განეიტრალება;
- კომპანიის პოლიტიკისა და პროცედურების აღსრულება;
- საზოგადოებრივი ადგილების მონიტორინგი პოტენციური საშიშროების აღმოსაჩენად;
- ზედამხედველობის გაწევა მაღაზიაში შესაძლო ქურდობის აღმოფხვრისთვის და ინვენტარისა და მარაგის გადახედვა;
- ყველა რეპორტისა და გამოძიების ბოლომდე მიყვანა, რომელიც დაკავშირებულია ინციდენტებთან დანაკარგების პრევენციისთვის;
- ყველა დოკუმენტის მომზადება, გადახედვა და დასრულება,რომელიც დაკავშირებულია აუდიტთან და სხვა დეფიციტის კონტროლის პროცედურებთან;
- შიდა და გარე სავარაუდო ქურდობის ინციდენტების მოძიება და პოლიციასთან და სხვა დაინტერესებულ ადგილობრივ უწყებებთან დაკავშირება;
- კანონმდებლობისა და კომპანიის უსაფრთხოება გარემოსდაცვითი წესებისა და რეგულაციების შესაბამისად დაცვა;
- ყველა სასწრაფო შემთხვევაზე რეაგირება როგორიცაა უსაფრთხოების საფრთხეები, ხანძარი, სიცოცხლის ან ქონების საფრთხე და ა.შ.;
- ხანძარსაწინააღმდეგო საშუალებების, ხანძარსაწინააღმდეგო სიგნალიზაციისა და გამფრქვევი სისტემების რეგულარული შემოწმებების ჩატარება.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- 1-3 წლამდე სამუშაო გამოცდილება მსგავსი მიმართულებით;
- სასურველია სავაჭრო ან მომსახურების სფეროში;
- საგამოძიებო საქმიანობიაში ჩართულობის გამოცდილება და სურვილი;