Loss Prevention Manager-ის ფუნქცია მოვალეობებია:

  • ადამიანების, ქონებისა და საკუთრების დაცვა ზიანისგან ან მითვისებისგან;
  • უბედური შემთხვევებისა და ინციდენტების გამოძიება საეჭვო ქვედებების, უსაფრთხოებისა და ხანძრის შესახებ; ინციდენტის განეიტრალება;
  • კომპანიის პოლიტიკისა და პროცედურების აღსრულება;
  • საზოგადოებრივი ადგილების მონიტორინგი პოტენციური საშიშროების აღმოსაჩენად;
  • ზედამხედველობის გაწევა მაღაზიაში შესაძლო ქურდობის აღმოფხვრისთვის და ინვენტარისა და მარაგის გადახედვა;
  • ყველა რეპორტისა და გამოძიების ბოლომდე მიყვანა, რომელიც დაკავშირებულია ინციდენტებთან დანაკარგების პრევენციისთვის;
  • ყველა დოკუმენტის მომზადება, გადახედვა და დასრულება,რომელიც დაკავშირებულია აუდიტთან და სხვა დეფიციტის კონტროლის პროცედურებთან;
  • შიდა და გარე სავარაუდო ქურდობის ინციდენტების მოძიება და პოლიციასთან და სხვა დაინტერესებულ ადგილობრივ უწყებებთან დაკავშირება;
  • კანონმდებლობისა და კომპანიის უსაფრთხოება გარემოსდაცვითი წესებისა და რეგულაციების შესაბამისად დაცვა;
  • ყველა სასწრაფო შემთხვევაზე რეაგირება როგორიცაა უსაფრთხოების საფრთხეები, ხანძარი, სიცოცხლის ან ქონების საფრთხე და ა.შ.;
  • ხანძარსაწინააღმდეგო საშუალებების, ხანძარსაწინააღმდეგო სიგნალიზაციისა და გამფრქვევი სისტემების რეგულარული შემოწმებების ჩატარება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • 1-3 წლამდე სამუშაო გამოცდილება მსგავსი მიმართულებით;
  • სასურველია სავაჭრო ან მომსახურების სფეროში;
  • საგამოძიებო საქმიანობიაში ჩართულობის გამოცდილება და სურვილი;