სოციალური მედია მენეჯერის ფუნქცია-მოვალეობებია:

  • სოციალური მედიის განვითარების სტრატეგიის შემუშავება და აღსრულება კომპანიის სტრატეგიულ მიზნებთან შესაბამისობაში;
  • სოციალური არხებისთვის საინტერესო კონტენტის შექმნა, მართვა და მონიტორინგი;
  • ქოფირაითინგი;
  • Ads Manager-ის მართვა;
  • მიზნობრივი აუდიტორიის შესწავლა, ანალიზი და შედეგების მიხედვით კამპანიების დაგეგმვა;
  • ყოველდღიური ვიზუალური/ტექსტუალური კონტენტის მომზადება;
  • ბრენდის ქვეშ გაერთიანებული ციფრული პლატფორმების მართვა (Facebook, Instagram, YouTube);
  • მომხმარებელთან კომუნიკაცია;
  • სფეროში არსებული ტრენდების გაცნობა და ყოველდღიურ საქმიანობაში ინტეგრირება;
  • კომპანიის ვებ-გვერდის ფუნქციონალის გამართვა და დახვეწა;
  • პარტნიორი ორგანიზაციების სოციალური მედიის აქტივობების მონიტორინგი;
  • სოციალური არხების ანალიტიკა;
  • შედეგების ყოველთვიური ანალიზი.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება;
  • სოციალური მედია მენეჯერის პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
  • სოციალური მედია პლატფორმების გამოყენების გამოცდილება (FB, Inst, Linkedin);
  • გამართული და შემოქმედებითი წერის უნარი;
  • ინგლისური ენის ცოდნა.