ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- არსებული კლიენტების ბაზების მართვა და რეპორტინგი;
- კლიენტებთან ურთიერთობა;
- კლიენტების მიერ შემოსული მოთხოვნების მართვა და საჭირო დოკუმენტების მომზადება;
- სამეზობლო ჯგუფების მართვა და მათი ინფორმირებულობა;
- პრობლემური საკითხების ეფექტური მართვა;
- სამშენებლო ობიექტზე ვიზიტის განხორცილება: თეთრი კარკასის ტურების პროცესის დაგეგმვა და მართვა, საჭიროების შემთხვევაში არაგეგმიური ვიზიტების განხორციელება;
- გარემონტებული ბინის შემოწმება და მომზადება ჩასაბარებლად;
- ბინის ჩაბარების და გასაღების გადაცემის პროცესის დაგეგმვა და მართვა;
- საჯარო რეესტრში რეგისტრაციის პროცესის დაგეგმვა, კლიენტთან კომუნიკაცია, ნასყიდობის რეგისტრაცია და გასაღების გადაცემა;
- საბოლოო პროდუქტის ფორმირებაში მონაწილეობის მიღება: დიზაინერის მხარდაჭერა, კლიენტთან საბოლოო ნახაზის შეთანხმების, რემონტის შერჩევის/ცვლილების პროცესის მართვა;
- ბინაში მიმდინარე ხარვეზების მონიტორინგი და მათი გამოსწორების პროცესის დელეგირება;
- საჭიროების შემთხვევაში ბინის ჩაბარების შემდგომ მაცხოვრებელთან კომუნიკაცია;
- ხელმძღვანელის მითითებით სხვა დაკავშირებული ამოცანების შესრულება.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- ბაკალავრიატის დონის განათლება
- გაყიდვებისა და/კლინეტების მომსახურების სფეროში მუშაობის 2 წლიანი გამოცდილება (უპირატესობა მიენიჭება უძრავი ქონების სფეროს)
- სასაუბრო დონეზე ინგლისური და რუსული ენების ფლობა