ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • არსებული კლიენტების ბაზების მართვა და რეპორტინგი;
  • კლიენტებთან ურთიერთობა;
  • კლიენტების მიერ შემოსული მოთხოვნების მართვა და საჭირო დოკუმენტების მომზადება;
  • სამეზობლო ჯგუფების მართვა და მათი ინფორმირებულობა;
  • პრობლემური საკითხების ეფექტური მართვა;
  • სამშენებლო ობიექტზე ვიზიტის განხორცილება: თეთრი კარკასის ტურების პროცესის დაგეგმვა და მართვა, საჭიროების შემთხვევაში არაგეგმიური ვიზიტების განხორციელება;
  • გარემონტებული ბინის შემოწმება და მომზადება ჩასაბარებლად;
  • ბინის ჩაბარების და გასაღების გადაცემის პროცესის დაგეგმვა და მართვა;
  • საჯარო რეესტრში რეგისტრაციის პროცესის დაგეგმვა, კლიენტთან კომუნიკაცია, ნასყიდობის რეგისტრაცია  და გასაღების გადაცემა;
  • საბოლოო პროდუქტის ფორმირებაში მონაწილეობის მიღება: დიზაინერის მხარდაჭერა, კლიენტთან საბოლოო ნახაზის შეთანხმების, რემონტის შერჩევის/ცვლილების პროცესის მართვა;
  • ბინაში მიმდინარე ხარვეზების მონიტორინგი და მათი გამოსწორების პროცესის დელეგირება;
  • საჭიროების შემთხვევაში ბინის ჩაბარების შემდგომ მაცხოვრებელთან კომუნიკაცია;
  • ხელმძღვანელის მითითებით სხვა დაკავშირებული ამოცანების შესრულება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • ბაკალავრიატის დონის განათლება
  • გაყიდვებისა და/კლინეტების მომსახურების სფეროში მუშაობის 2 წლიანი გამოცდილება (უპირატესობა მიენიჭება უძრავი ქონების სფეროს)
  • სასაუბრო დონეზე ინგლისური და რუსული ენების ფლობა