ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობებია:
- სხვადასხვა მიზეზით მოსალოდნელი დარღვევების ადრეულ ეტაპზე გამოვლენისათვის ეფექტური არხების შექმნა და პრევენციის უზრუნველყოფა;
- მოსალოდნელი დარღვევების შესახებ კომუნიკაცია პასუხისმგებელ პირებთან;
- მომსახურების მაღალი ხარისხით შესასრულებლად აუცილებელი შიდა სტანდარტების შემუშავება, დანერგვა და შესრულების კოორდინაცია;
- შემუშავებული სტანდარტების თანამშრომელთათვის გაცნობა და სწავლების კოორდინირება;
- მიმართულების განვითარებისთვის ახალი ინიციატივების შემუშავება და წარდგენა.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება;
- მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
- სამუშაო გამოცდილება ბუღალტერიის მიმართულებით ჩაითვლება უპირატესობად;
- ინგლისური ენის ცოდნა B2 დონეზე.