ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობებია:

  • სხვადასხვა მიზეზით მოსალოდნელი დარღვევების ადრეულ ეტაპზე გამოვლენისათვის ეფექტური არხების შექმნა და პრევენციის უზრუნველყოფა;
  • მოსალოდნელი დარღვევების შესახებ კომუნიკაცია პასუხისმგებელ პირებთან;
  • მომსახურების მაღალი ხარისხით შესასრულებლად აუცილებელი შიდა სტანდარტების შემუშავება, დანერგვა და შესრულების კოორდინაცია;
  • შემუშავებული სტანდარტების თანამშრომელთათვის გაცნობა და სწავლების კოორდინირება;
  • მიმართულების განვითარებისთვის ახალი ინიციატივების შემუშავება და წარდგენა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება;
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
  • სამუშაო გამოცდილება ბუღალტერიის მიმართულებით ჩაითვლება უპირატესობად;
  • ინგლისური ენის ცოდნა B2 დონეზე.